Doslednost u održavanju vrhunskog kvaliteta je najjača garancija, a poverenje u brend Becutan se od 1978 godine prenosi sa generacije na generaciju. Toj je naš najčvršći osnov dugogodišnje tradicije. Na početku sa samo 5 proizvoda namenjenih higijeni dečije kože, sve do danas, kada Becutanov portfolio sadrži preko 26 osnovnih tipova proizvoda sa skoro 50 različitih oblika pakovanja, čije su formulacije rađene u bliskoj saradnji s medicinskim ekspertima. Ime je nastalo spajanjem dveju reči: BEBE + CUTIS (lat. Površinski sloj kože).

S više od 200 milijona prodatih komada proizvoda, Becutan je sinonim tradicije, poverenja i lojalnosti. Kao brend izgrađen i u međunarodnim okvirima, Becutan je prisutan na više od 10 tržišta u svetu.

Svi su proizvodi klinički i dermatološki ispitani i razvijeni u saradnji sa pedijatrima i dermatolozima. Izrađeni su od vrhunskih sirovina potvrđenog kvaliteta koji odgovara Europskim direktivama za kvalitet proizvoda namenjenog za negu dečije kože. Proizvodni proces je podložan neprekidnoj proveri ulaznih materijala i gotovog proizvoda, i odvija se prema GMP standardima dobre proizvodne prakse (Good Manufacturing Practice), najvišim u ovoj industriji. Noseći segment portfolija su proizvodi namenjeni za negu i zaštitu bebine i dečije kože izuzetno blagih formulacija izrađenih prema jedinstvenim recepturama, sigurnih za upotrebu još od prvog dana nakon rođenja.

Dosad je prodato preko 200.000.000 proizvoda, a prodaja beleži neprekidan trend porasta. Lider kolekcije je dečija krema sa preko 45.000.000 prodatih komada.

Ono što brend čini istinski jakim je njegova kolektivna percepcija, a brend Becutan je prihvaćen kao domaći na većini tržišta na kojima je plasiran, što ukazuje na snažnu povezanost sa krajnjim kupcem, svakako građenu decenijama.